Salgs- & personalekonsulent

Salgs- & personalekonsulent 

Salgs- & personalekonsulent 

Ved at påtage dig ejerskab og tage styringen over din egen arbejdsdag, åbner du døren til at blive en integreret del af en virksomhed i vækst.

Vi søger en relationsskabende salgs- og personalekonsulent gerne med erfaring fra rekrutterings- og/eller salgsbranchen. LUBI Transport er en virksomhed i øjenhøjde, som er skabt for at skabe succes gennem mennesker. Vi fokuserer primært på at støtte virksomheder med at håndtere personaleudfordringer og sikre, at vores kandidater får optimale betingelser for succes i deres kommende job.

LUBI Transport er et vikar- og rekrutteringsbureau med landsdækkende rækkevidde, og vi søger nu en kompetent konsulent til at repræsentere vores virksomhed i hele Danmark. Hos os får du mulighed for at opbygge din egen kundeportefølje, og skabe din egen arbejdsdag. Vi søger en konsulent til vores team der servicerer kunder indenfor transportbranchen.

Arbejdsopgaverne vil bl.a. bestå i at:

  • Kontakt af nye kunder og salg af løsninger
  • Finde de rette kandidater til ledige stillinger
  • Servicere både kunder og kandidater gennem relationsopbygning
  • Strukturere og planlægge din hverdag
  • Skabe din egen succes

Din absolut mest værdsatte kvalitet, er din evne til at skabe relationer hvor du kan matche kunder og kandidater, samt din evne til at tage ejerskab over din dag, dine opgaver og dine målsætninger.

Det vil være en fordel hvis du har kendskab til branchen, idet der oftest kræves fleksibilitet og handlekraft. Der vil være tidspunkter, hvor du skal smide alt andet fra dig for at få løst en opgave hurtigt og effektivt. Vores arbejdstider er når vores kunder har behov for vores assistance, men udgangspunktet er mellem kl. 08:00 – 16:00. 

Vi kan tilbyde:

  • Gode arbejdsforhold med frihed under ansvar
  • Arbejdstelefon og computer
  • Et udviklende og selvstændigt job med en alsidig hverdag
  • Et engageret BackOffice som står til din rådighed
  • Mulighed for sparring med dygtige kollegaer
  • Kompetenceudvikling
  • En plads hos en virksomhed i vækst hvor vi tager hinanden seriøst og bakker op om succes
  • Frokostordning
  • Pensionsordning samt sundhedsforsikring
  • Løn efter kvalifikationer
  • Opstart, når den rette er fundet

Hvis dette har vakt din interesse, bedes du sende din ansøgning til job@lubitransport.dk

Vi afholder løbende samtaler

Vi glæder os til at høre fra dig!

Interesseret i jobbet? Ring nu eller søg nedenfor!

Andre stillinger

Bogholder med erfaring i Uniconta

Bogholder med erfaring i Uniconta

Vi søger en dedikeret og erfaren bogholder til at styrke en sund arbejdsplads. Er du den rette til jobbet, så får du muligheden for at have indflydelse på dine egne arbejdstider. Der lægges vægt på dine evner til at arbejde selvstændigt, da du vil være den primære person på kontoret. 

Ansvarsområder:

  • Som bogholder vil du have ansvaret for en bred vifte af opgaver, herunder:
  • Bogføring i alle aspekter, herunder håndtering af både kredit og debit
  • Fakturering og opfølgning på ubetalte fakturaer
  • Momsregnskab og indberetning
  • Lønadministration, herunder udbetaling af lønninger og håndtering af eventuelle spørgsmål fra medarbejdere
  • Eventuel klargøring til revisor
  • Fortrolighed med og effektiv anvendelse af regnskabsprogrammet Uniconta

Din absolut mest værdsatte kvalitet, er din evne til at skabe relationer hvor du kan matche kunder og kandidater, samt din evne til at tage ejerskab over din dag, dine opgaver og dine målsætninger.

Det vil være en fordel hvis du har kendskab til branchen, idet der oftest kræves fleksibilitet og handlekraft. Der vil være tidspunkter, hvor du skal smide alt andet fra dig for at få løst en opgave hurtigt og effektivt. Vores arbejdstider er når vores kunder har behov for vores assistance, men udgangspunktet er mellem kl. 08:00 – 16:00. 

Yderligere opgaver inkluderer:

Udover dine primære bogholderiopgaver vil du også blive involveret i:

  • Telefonpasning og korrespondance
  • Ad hocopgaver efter behov
  • Bidrag til virksomhedens udvikling gennem analyse og rapportering
  • Gerne med branchekendskab, inden for entreprenør-, vognmands- eller logistiksektoren

Ønskede kvalifikationer:

Vi søger en kandidat, der matcher følgende kvalifikationer:

  • Erfaring som bogholder.
  • Evne til at arbejde selvstændigt og effektivt, og samtidig være en holdspiller
  • Gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt
  • Analytiske færdigheder og evnen til at håndtere flere opgaver samtidigt

Hvis du er interesseret i at tage dit næste karriereskridt og har de nødvendige kvalifikationer, bedes du sende din ansøgning og opdaterede CV.

Vi ser frem til at høre fra dig og muligvis byde dig velkommen til vores team!

Interesseret i jobbet? Ring nu eller søg nedenfor!

Andre stillinger

Rul til toppen