Assistent med flair for biler og kontorarbejde.
Søger du en arbejdsdag, hvor du får mulighed for både at arbejde med biler og administrativt arbejde?
Hos os vil du håndtere alt fra registrering og håndtering af biler til effektiv kundebetjening og IT-relaterede opgaver. På pladsen tager du imod biler og fremsøger deres stelnumre. Du står også for udlevering af biler og sørger for, at dokumentationen er i orden. På kontoret sikrer du en systematisk og effektiv registrering af bilerne samt servicerer kunder via mail, telefon og ved skranken.
Når en bil skal skrottes, sikrer vi, at den gennemgår en ansvarlig miljøbehandling, før den bliver neddelt og genanvendt som nye råmaterialer – til fordel for miljøet.
Dine primære arbejdsopgaver inkluderer:
- Udsøgning af stelnumre og registrering af biler
- Parkering og flytning af biler med truck
- Modtagelse og udlevering af biler med tilhørende dokumentation
- Elektronisk registrering af bildata
- Kundeservice via mail, telefon og ved skranken
- Diverse kontorarbejde
Vi forventer, at du:
- Har interesse for biler og trives med praktisk arbejde
- Besidder kørekort til bil (B)
- Har truckcertifikat og har god erfaring med kørsel
- Har erfaring med kundeservice og kontoropgaver
- Er struktureret med stor ordenssans og nøjagtighed i dataregistrering
- Har kendskab til IT-systemer som Office-pakken og AX
- Har hænderne skruet rigtigt på
- Kan kommunikere på dansk i skrift og i tale
- Kan fremvise straffeattest, derudover skal du kunne sikkerhedsgodkendes af politiet.
Interesseret i jobbet? Ring eller ansøg nedenfor!
Maria Lund
Personalekonsulent - Ring nu på 60 21 41 86 for at høre mere om stillingen eller søg jobbet nedenfor (Telefontid - Man-fre - 9.00 - 16.00)